Deep down

Jag förstår inte, jag förstår inte vart allt kommer ifrån? Jag kan börja störttjuta för ett litet ord, ett ord som är så otroligt meningslöst att det är sjukt, gråter utan anledning.. Jag förstår inte? Jag orkar inte..  Jag kan bli så otroligt besviken och trött på allting att tårarna bränner innan för ögonlocken, och till slut orkar jag inte hålla emot, när alltid känns skit. Jag kan väl inget mer säga? Varför känner jag såhär, så trött på allting nu. Jag hoppas verkligen att allting slutar när skolan slutar, för jag är trött på all dess press man har hela tiden, man måste prestera på topp hela tiden, och man orkar inte det hela tiden, det blir lixom bara för mycket!

Nae usch, nu vill jag bara gå och gräva ner mig, pallar inte av skolan snart! Trots ynka 8veckor kvar! .....


Bild: vet faktiskt inte, kom från mobilen

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Helenasfoto'n

allt bra?:)

2012-04-24 ♥ 21:59:02
Blogg: http://helenasfoton.webblogg.se/
Skrivet av Helenasfoto'n

bara bra här:)

2012-04-24 ♥ 22:01:50
Blogg: http://helenasfoton.webblogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se