Lugg, lugg, lugg?

Alltså nu ett tag har jag blivit så grymt sugen på att skaffa lugg igen! Har haft det 2gr tidigare när jag gick i 7an och sedan 9an. Både gångerna kom jag underfund med att jag nog inte passade inte det, men trots det så är jag super sugen igen! Första gången jag hade lugg klippte jag den själv! Hah fail, elr ja det blev väl bra men visste ju lixom inte hur jag skulle klippa så den blev väldigt gles. Andra gången jag klippte lugg klippte en klasskompis min som nu läser till frisör på gymnasiet. Även den luggen blev ganska gles, men myycket bättre än den förra!

Men nu, ja är jag som sagt sugen på att skaffa lugg igen! Jag vill då ha en rak lång tjock lugg, alltså som täcker, och inte blir glesigt! Men vet inte riktigt om jag vågar? Men isåfall så tänker jag inte klippa mig förens jag tagit studenten. Och speciellt inte före balen! Vill ju lixom inte vara super onöjd med håret på balen lixom! :o


Obs: Ej rak lugg, utan väldigt sne lugg klippt hos frisör. (Gammal bild!)

Luggen min klasskompis klippte, åhh, saknar håret! Ej färgen!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Monrou's vintage blogg

SV: okej, ja inredning & kläder :)

händer till helgen då?

2012-04-25 ♥ 21:29:57
Blogg: http://monrous.blogg.se/
Skrivet av Emelie

Du passade riktigt bra i lugg :D

2012-04-26 ♥ 10:19:05
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se