Trött chey

Ja vad ska man säga? Helt slut i kroppen, ryggen värker, nacken värker knäna värker, underbart -.- men men har iallafall jobbat varje dag sedan i onsdags! :) skulle igentligen vara jobbat 2 dagar och 6 timmar sammanlagt, nu har jag istället jobbat 24 timmar och jag älskart! :D har verkligen världens bästa jobb med världens bästa jobb kamrater! Ikväll och imorgon ska jag ladda upp batterierna på nytt och se fram emot en ny vecka där jag jobbar måndag-fredag! Och sedan, sedan är helgen ledig och sedan är det julafton! :D

Julafton kommer spenderas på pojkens familj och på juldagen åker vi hem till mina föräldrar och även mina syskon är hemma då, och min bror har lovat mig att han ska ta nya bilder på mig, vinter bilder! :) det gillas, min bror är ta me tusan världens bästa fotograf! Han har bara fotograferat 3 år, ingen utbildning utan lärt sig själv! :) men men, ska även försöka få med min pojk på några bilder också! :)

Och ni fattar inte hur sugen jag är på en ny tatuering alltså! Helt sjukt, vill typ tatuera mig nu på en gång! Vet precis vad jag vill ha, men dock inte vart, antingen underarmen eller revbenen, just nu lutar det åt revbenen faktiskt. :) tatueringar är ju typ en drog för fasen! Efter den första är det fan omöjligt att sluta!

På bilden är mina 2 favorit bilder min bror tog på mig! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se