You think you know, you don't

Nu har mitt mående börjat svaja lite känner jag, men läkaren sa att det inte var något att oroa sig för. Till en början kunde det gå lite i bergochdal banor, men det är ändå bättre än innan och det känns underbart, äntligen har jag börjat hitta tillbaka till mig själv! Jag känner att livet har börjat på en ny kula, och det känns underbart!

Jag som hela tiden sa att jag skulle börja plugga till hösten, jag var ju helsäker på det. Men nu nä, nu vill jag jobba i affär, med kläder i några år och se vart det kan ta mig, det känns inte alls lika lokande att börja plugga längre. Jag som sa att jag bara skulle jobba i affär ett år ungefär, hah där fick jag så jag teg! Jag känner inte alls så längre! Jag trivs jätte bra att jobba i affär och kläder, nä jag trivs inte, jag älskart! Alla underbara kunder, personalen ja allt! Tyvärr så har jag bara jobb imorgon oxå sedan är jag arbetslös, fasen känns inte alls bra :( jag som verkligen vill jobba, och verkligen vill ha ett fast jobb som man kan gå till varje dag. Bara hoppas jag kan hitta något jobb snart!

Each day's a gift and not a given right!

Jag och bästa pojken på bild <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se