♥ Can't explain

Det finns vissa saker här i livet man helt enkelt inte kan förklara hur man känner! Och en sak jag inte kan förklara är min kärlek till min underbara pojkvän som alltid finns där för mig och ställer upp för mig i vått och tort! Jag verkligen älskar denna pojke av hela mitt hjärta och lite där till! Han har hjälpt mig upp ifrån botten ett flertal gånger och jag är så sjukt tacksam för det! Så Tack älskling!  Längtar verkligen tills den dagen då vi kommer flytta ihop och börja Vårat liv i en egen lägenhet! Älskar dig!
You and me bby!♥
Och nu har jag en tatuering på min handled som visar att jag älskar dig! Hade jag inte älskat sig så mycket som jag gör sjulle jag aldrig satt en likadan tatuering som du och jag nu har!



Westlife - I'll be loving you forever, vår låt älskling!
 








..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se