♦ Gulligaste plutten!

Åh, gulligaste plutten hade verkligen överskottsenergi igår kväll när vi satt och kollade på Gladiatorerna hela familjen och pojken! Han sprang ut i köket och hämtade ett litet gosedjur som är Tiger ifrån nalle puh. Han skakade gosedjuret, kastade iväg det, vi hade dragkamp om det, jag kastade iväg det och han sprang efter! Åhh gullepojken han ska vara 10år? Och han beter sig som en 10månaders valp när han håller på och busar!

Ska försöka klippa ihop en film som jag filmade härom dagen på honom när mamma och jag satt och åt, han är så söt! Fast just nu ligger han i soffan och ser helt död ut! Plutten! :) ♥♥





Tjäna pengar(40kr) för varje ny medlem du värvar!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se