♦ Plugga vidare? Vad? ??

Det snurrar ganska bra i mitt huvud nu! Jag vill faktiskt plugga vidare, men samtidigt är jag livrädd för att gå ett program och flytta här ifrån och bo på ett annat ställe i ca 3å? Det skrämmer mig verkligen! Men samtidigt måste man väl ändå våga och satsa på det man vill här i livet?
Jag har hittat 2program som jag är intresserad av, men dessa skolor ligger en bit härifrån och då menas det med att jag måste flytta, vilket jag inte är säker på att jag vill direkt!

Även hittat några fristående kurser som jag är intresserad av, och dessa kommer jag isåfall läsa på Distans och då är det bara en obligatorisk träff med föreläsningar som gäller, vilket innebär att jag kan bo kvar här och samtidigt jobba för att få ihop pengar.
Jag känner att detta nog skulle passa mig bättre än att flytta någon annanstans och plugga, men jag får se hur det blir i framtiden! Måste ju orka med Gymnasiet som just nu verkar lättare Sagt än Gjort! ...



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se