♥ Tiden väntar inte på nån!

En låt som passar näst intill 100% på mig just nu är ''Tiden väntar inte på nån'' med Danne W & Wethoz ft Broder.
En helt underbar låt som verkligen är skriven med känsla! Älskar låten!

">

Allt som inte är förstrucket stämmer på mig till 100%

Det fanns en låga som brann framför mig, men den slockna med åren och ville inte tända sig!
Idag jag lever för strukturerat kan inte ändra på det även om jag fokuserar
Fantiserar om hur det kunde va, på den tiden då jag alltid mådde bra
minns ingen stress minns inga problem, men för några år sen gick det mesta fel.
Men jag försöker nu att brygga nya broar, och mamma(pappa) jag har verkligen försökt att fixa skolan
Minns precis vad jag ska när jag var liten, jag kommer lyckas du ska inte bli besviken
Idag sitter jag och tänker tillbaks på gamla dar och tänder ljus för att hoppet finns kvar

Tiden väntar inte på nån och jag vet att ingen lever för evigt
livet blir fängslat av vintern som kom, och jag ser att du ska slokna i medvind

Alla talade, gick bakom ryggen på mig, gamal skit som får känslor att minnas såren
gammal kärlek, jag trycktes mot väggen, ville bara leva hela livet under täcket.
Motgångar var en vanlig dag i livet, minns du hur jag var mamma
minns du hur jag var som liten, men nu gråtar jag ofta när du inte ser
du vet Marie Berg, du vet att dom hade fel
2004
det var den bästa sommarn nånsin,
men hösten kom och gjorde livet helt och hållet konstigt
nu vet jag inte kompis, vad händer nu?
Jag lever på gammalt skit som inte ramlar ut
varje pojke har sin dröm, men blir stoppad för givet
Vissa mår skit utan någon annan vet det

Tiden väntar inte på nån och jag vet att ingen lever för evigt
livet blir fängslat av vintern som kom, och jag ser att du ska slokna i medvind

Jag vet att allt som händer har en mening o ingen skulle nog blir lycklig att leva för evigt
Så, jag ger dig sanningen, vägen leder vandringen
försöker hitta klart innan planen börjar landningen
Ser på förvandligen som alla går igenom, där allt för många själar får leva utan livsform
Ensam är stark, den som ensam står kvar men den lågan du tänt den har sloknat idag
Hur blev det med ditt liv, är du deppig eller skämtsam
Värderar du vänner, eller sitter du ensam?
Hur du en gör så bestäm dig någon gång, tiden väntar inte på nån

Tiden väntar inte på nån och jag vet att ingen lever för evigt
livet blir fängslat av vintern som kom, och jag ser att du ska slokna i medvind

Allting vissnade, fattade aldrig nånsin felet
alla vände bort och sket i all lyssna på mig
vad jag gjorde var inget mer att prata om,
Elin och Anna, du vet att jag älska dom
Men jag saknar dom, djupt in i gamla tider,
för gamla grejer gör en fucked up i hjärnarkivet
Och behandigen som ändra mig för livet,
som tog den lilla själen och sakta tortera mig
gamla saker som river upp hela hjärtat
klart jag minns, och du vet att jag saknar pappa
och lilla syrran, min ängel på jorden
att se dig växa upp, en prinsessa på tronen

Lämna saker, ser mig själv vaken
även om jag sover så faller jag av tolvslaget


Tiden väntar inte på nån och jag vet att ingen lever för evigt
livet blir fängslat av vintern som kom, och jag ser att du ska slokna i medvind
Tiden väntar inte på nån och jag vet att ingen lever för evigt
livet blir fängslat av vintern som kom, och jag ser att du ska slokna i medvind

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se