Nyårslöften 2012!

Jag har faktiskt kommit på några nyårslöften nu faktiskt! Så tänkte ta och dela med mig av dessa! :)

♥ Få betydligt bättre hud! ↔ Har ofta mycket finnar och fet hud som jag Hatar!

♥ Äta bättre för att förhoppningsvis kunna må bättre i magen!

♥ Komma igång med att motionera igen! För mitt eget bästa!

♥ Fokusera mera på skolan och skolarbetet!

♥ Ha bättre ordning på mitt rum!

♥ Tänka mera på mig själv och mitt välmående! ↔ Säga ifrån när jag inte vill/orkar.

♥ Försöka bli brun i sommar! Har jag som löfte varje år, varje år lyckas jag inte?!

♥ Ta KÖRKORT!

Det är dessa nyårslöften jag nu ska försöka hålla detta år, får se om jag klarar det eller inte! ;)


Notis: För att få hjärtana! Håll in ''ALT'' samtidigt som du trycker 259 och sedan släpper, och vipps ♥
Notis: För att få pilen åt båda håll(åt sidorna). Tryck in  ''ALT'' samtidigt som du trycker 29 och sedan släpper, och vipps ↔
Notis: För att få pilarna åt både håll (upp&ner). Tryck in ''ALT'' samtidigt som du trycker 274. och sedan släpper, och vipps ↕


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se