♥ What's normal?

Folk säger att det inte är normalt att gilla/vara tillsammans med någon av samma kön som en själv?
Men vad är igentligen normalt?
Normalt är igentligen bara ett ord som folk vill rätta sig efter och inte vågar göra något annat för att hamna utanför dessa gränser? Men varför vara ''normal'' varför inte vara sig själv och göra vad man själv vill och vara sig själv utan att bli styrd av någon annan? Nae! Samhället har för många såkallade ''mallar'' som man måste vara inom för att ens få chansen att kunna kalla sig normal?
Nae usch, detta ord får mig verkligen att spy!
Jag känner flera som är homo&bisexuella och jag har absolut inga som helst problem med detta som vissa har!
För det är väl en själv som väljer vem man vill tycka om och inte? Men tyvär är det för många människor som inte kan acceptera att vissa människor väljer denna väg? Mycket kan nog bero på att dom som försöker trycka ner dom som är homo&bisexuella ofta har ett dåligt självförtroende själv och försöker göra allt för att passa in i samhälet bara för att dom är för fega för att stå på egna ben och gå deras egna väg.
Jag själv tycker det är starkt av dessa människor att välja en väg som inte många vågar välja för dom vill passa in i dessa ''mallar''. Nae jag kan igentligen inte förstå varför folk har så svårt för att vissa människor väljer sin egna väg och inte vill tillhöra samhällets ''mallar''.

Sånna här tankar snurrar ofta runt i mitt huvud, så var tvungen att skriva av mig lite!


OBS! Denna text kunde missuppfattas kom jag underfund med! Men jag är absolut inte lagd åt detta håll! Jag älskar min pojkvän och bara honom!

Old pic!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se