♦ Projektarbetes panik!

Idag när vi hade mentorstid i skolan tog läraren upp detta om våra projektarbete och gissa om jag fick panik? Jag har inte kommit någonstans med mitt projektarbete på typ en månad, kan även kanske bero på att jag inte lagt ner så mycket tid på det eftersom det varit så mycket annat att göra nu den senaste tiden! Plus att mitt psykiska mående har gått neråt och neråt och neråt i en enda lång spiral... Har börjat läsa en bok om depression som mamma köpte åt mig när vi var i kalmar förra veckan. Och skrämmande nog stämmer precis allting in på mig.. Alla symtom och allting, vill verkligen söka hjälp för detta men vet inte vart jag ska vända mig riktigt? Har ju liksom 0 förtroende till läkare och visst skulle kunna gå til kuratorn men vadå bara gå dit och säga ''hej jag tror jag lider av depression''. Nae inte riktigt min stil.. Suck, får nog prata lite med mamma tror jag, orkar verkligen inte må såhär längre.. Men men nog med depp nu!

Lilla Pumba måste verkligen gå på något, vi har Aldrig haft en så pigg valp som han är, det går alltså i 110knyck och lite till heeela tiden! Han är verkligen hyperaktiv till 1000. Inte nog med det, idag fick han även för sig att han skulle försöka få igång Aslan och busa med honom. Såg väldigt kul ut när en liten valp på 1,6kg försökte busa med en hund på ca 36kg! Hah, det roligaste av allt är att Aslan tycker Pumba är jätte läskig! Då menar jag läskig, så fort Pumba går mot hans fötter hoppar Aslan till, och idag när Pumba var bakom soffa och sedan kom fram jämte Aslan så skällde Pumba till, och jisses Aslan hoppade högt! Lätt skrämd hund? ;)

Men men, nu mot kvällen så blev Pumba trött, lagom tills vi skulle gå ut och kissa, men när vi väl var ute och han såg att Arrak var med ut så blev han plötsligt pigg igen! Sicken stolle! Men han är hur söt som helst! Men inte så söt när man ligger på golvet och han kommer och ''anfaller'' en och biter och drar i håret, och det värsta av allt är att han älskas att pussas! Inget fel med det, men när han verkligen gör allt för att komma in i både munnen och näsan så är det inte så jätte roligt? Men men är man söt så kan man inte vara sur länge ;)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Godmorgon! Vad ska du göra idag då? :)

2012-03-20 ♥ 07:05:10
Blogg: http://sandrastyles.webblogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se