♦ What am I gonna do after school?

En sak som jag verkligen börjat fundera på nu är vad jag ska göra efter gymnasiet? Det jag hoppas på att få göra är att jobba, men samtidigt har jag funderat på att plugga vidare. Och då isåfall på distans för att samtidigt kunna få ihop lite pengar! Det jag isåfall vill läsa vidare till är något med djur, då jag känner att jag inte vill stå i en affär och sälja hela livet. Det är absolut super kul att jobba i affär men det är inget jag vill göra tills jag är 65. Jag känner att jag vill kunna vara ute mer och speciellt kunna hålla på med djur! Isåfall är det hundar eller hästar jag vill jobba med, helst båda. Så nu letar jag efter kurser på distans som man kan läsa.

Ska även försöka boka ett möte med SYV, yrkesvägledaren på skolan för att hon ska kunna hjälpa mig att leta efter kurser och sånt man kan läsa som har med just djur att göra. Så ska försöka få tag i henne på måndag och boka ett möte för att just få hjälp med detta. Vet annars du någon kurs eller så man kan läsa på distans(Helst) som har med hundar, hästar eller kanske til och med djur i allmänhet att göra? Isåfall skicka en komentar eller kontakta mig! :)


Älva och Sabban i hagen, bilden tagen när jag var hästvakt förra sommaren (2011) åt min ridskolelärare! :)

Jag och en kompis tillbaka ifrån en skogstur med Sabban & Mia, hoppade av för att laga ett staket som var lite trasigt, vi skulle släppa ut några hästar i den hagen senare. Minne! ♥


Aslan på språng vintern 2009

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av naxo - bloggen med tips!

Hoppas du får en bra lördag!

Hur mår du? :)

2012-03-17 ♥ 19:48:52
Blogg: http://naxo.blogg.se/
Skrivet av naxo - bloggen med tips!

sv: samma här. haft en bra dag änsålänge?:D

2012-03-18 ♥ 12:42:06
Blogg: http://naxo.blogg.se/
Skrivet av naxo - bloggen med tips!

sv: jadå! har du ätit en god frukots? :)

2012-03-18 ♥ 13:16:04
Blogg: http://naxo.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se