I can see light..

Just nu känns det som om mitt liv är påväg åt rätt håll, äntligen efter för lång tid långt nere i djupet, äntligen, kanske det kan bli bättre, trots detta så vågar jag inte ha för stora förhoppningar, för jag har lärt mig att förhoppningar krossas.
 
Men först börjar vi med jobbiga saker, för att förhoppningsvis få ett bra slut på inlägget. Dom senaste veckorna har min sömn blivit värre och värre och i förrgår kväll mådde jag illa så trött var jag, likadant igårkväll samt även imorse. Och det jobbiga är ju att jag inte kan sova, visst ja somnar tidigt, men jag vaknar flera gånger per natt, samt att jag vaknar när pojkvännen går upp runt halv 6, super kul! Ibland går det fortare att somna än andra gånger, samt att jag även brutit ihop oc h tjutit flera gånger helt utan anledning. Saker har bara varit för jobbiga, jag har inte orkat hålla hakan uppe och le mot världen.
 
Sedan i tisdags var min mamma och pappa och tog bort Mischa, en av våra Borzoier. Men det slog mig inte först frammåt halv 12, då kom tanken som en hård käftsmäll och jag kunde inte hindra tårarna ifrån att rinna, det var bara för jobbigt. Men samtidigt kan man inte vara självisk. Han mådde inte bra längre, han var verkligen inte sig själv. Han började göra utfall mot folk, han fick världens black outer ibland så han bara kunde stå/ligga och stirra rakt ut i luften utan något chans till att kontakta honom. Samt att förr älskade han att vara utomhus, han älskade att vara ute och gå, springa lös, han låg ofta ute i hundgården tills det blev mörkt, inte en chans att han skulle in. Men nu på senare till ville han inte vara ute och gå, han sprang och gömde sig, följde han med ut ibland så fick han panik och bara ville gå tillbaka hem igen, när pappa bara var ute med han och Aslan på ängen så kissade/bajsade han och sedan drog in igen. Han fick panik av att vara ute. Så nae, han mådde verkligen inte bra. Han som alltid varit folkkär, älskat alla, helt plötsligt börjar göra utfall? Nae det var enda rätta att låta honom få somna in, få frid i sitt liv och slippa smärtan han kände. Älskade Älskade vän!
Things don't last forever, sometimes you have to be strong enough to say godbye and belive you will meet in heaven someday, even though it hurts like hell.
Goodbye friend, I will never forget you and what we've been trough. I love you with all my heart and you will never leave that place. We'll meet again, someday somehow. <3
 
Men det som tröstar lite i all smärta är att veta att på morgonen hade han hoppat upp i sängen hos mamma och pappa och lagt sig tätt intill pappa och legat där tills pappa gick upp, samt att han hade fått springa lös på ängen en sista gång, en sista gång innan han får springa fri i all evighet utan smärta. Men jag måste se frammåt, måste se det positiva i smärtan, det lilla ljuset av positivitet att veta att han nu mår bra. <3 I Miss You Like Hell Bby! <3
 
 
Älskade vän, jag älskar dig, jag hatar att du inte finns hos mig längre, att du längre inte sätter dina vackra tassar mot jordens mark, att du längre inte springer fort och inte längre har din päls fladdrande runt dig.
Jag hatar tanken av att aldrig mer få se dig, aldrig mer får klappa dig, hålla om dig, gräva ner mitt ansikte i din varma mjuka päls. Att jag aldrig mer kommer kunna le så som jag gjorde när du alltid envisades om att sätta din rumpa i knäet på mig, bara ordet aldrig mer får mig att rysa, att du aldrig mer kommer vara här.
Jag hatar att du togs bort från oss alldeles för tidigt, du hade fortfarande år kvar att leva, år som du nu längre inte får se.
Jag hatar att aldrig mer få ställa ut dig, trots att domarna inte alltid tyckte om dig, var du alltid vackrast i mina ögon.
Faaan, så mycket mer vi hade att ge, nu är alltind borta, nu är allt försent, bara för att du togs ifrån mig alldeles för tidigt. Jag saknar dig, älskade älskade vän, jag älskar dig, jag saknar dig, jag kommer Aldrig glömma dig, aldrig någonsin!
Lynx Easter Parade - Mischa ♥
7/2-2007 - 23/10-2012
 
Men nu för att avsluta positivt är att jag har tagit det där steget, jobbiga steget att erkänna för sig själv att man inte klarar det själv, utan man måste faktiskt få hjälp. Så ja, nu har jag fått hjälp av en psykolog som jag pratar med nu, dock är inte detta något långvarigt detta ställe, men får se hur det löser sig sedan, för hon förslog att jag dessutom ska söka hjälp hos en läkare, just för att göra saker och ting lättare. Vissa kanske förstår vad jag syftar på. Men iallafall, just nu känns det som om jag hamnat åt rätt håll, trots att det kommer bli jobbigt, rota upp allting ifrån förr, saker som jag lämnat orört just för att det varit lättast så, saker jag unhållit från mig själv,inte tillåtit mig att känna, just för att jag inte velat. Men nu kommer saker bli bättre, förhoppningsvis, men saker kan inte bli bättre förens man tagit ett hopp ner i det förflutna.....

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Annika

Söt hund :) Vila I Frid!

2012-10-27 ♥ 13:22:39
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
Skrivet av Evve-Normal is boring!

Vill du bli länkad på min blogg?? Va med i min Veckans blogg --->http://evvesliv.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

2012-10-28 ♥ 20:43:10
Blogg: http://evvesliv.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se