Trött på det här!

Ända sedan jag blev magsjuk förra veckan och även ett tag innan så har jag varit lite dovt illamående, dov huvudvärk, ont i magen från och till samt lätt yrsel. Detta är riktigt jobbigt och vägrar att riktigt släppa. Vet iallafall en grej som inte står rätt till i kroppen, och det andra tror jag att jag har hittat svar på nu när jag kollat lite. Eftersom min sömn börjat blivit riktigt dålig sen en månad tillbaka, svårt att slappna av på kvällen, vaknar riktigt tidigt på morgonen och kan inte somna om. Jag har tabletter mot detta som jag ska ta i nödfall då dom är beroende framkallande, så om det blir riktigt jobbigt imorgon ska jag testa detta och se om det blir bättre, annars får jag nog gå till läkaren :( suck! För övrigt känns livet helt okej! Blev faster igår åt min äldsta bror och hans flickvän igår! En liten kille vid namn Frank blev det, riktigt söt!! Inte träffat honom än, bara sett några bilder på han som mamma skickade :)
Och även hopplektionen igår gick super! Skriver om hoppträningen imorgon, samt lägger upp en liten video! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Cesar och sedan sova! :) puss på er!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se