Dålig dag, dåligt humör

Idag är en sån dag där jag skulle stannat i sängen under täcket och inte jobbat! För inte nog med att jag lyckats bli förkyld så jag är snorig, ont i halsen och fryser så är humöret verkligen inte att leka med, hej hormonsvägningar?! Inte det lättaste att försöka vara glad och trevlig mot kunderna när man av någon konstig anledning vill be dom fara åt helvete av ingen som helst anledning?! Hmm, men jag har än så länge lyckats vara trevlig och glad mot kunderna som är fruktansvärt trevliga tillbaka, vilket gör det ännu värre att vara på detta humör?! Men har bara 3,5 timme kvar, varav bara en timme kassapass innan jag får cykla hem och dra täcket över huvudet. Så det ska nog gå. Det värsta är att jag jobbar imorgon med, eller det värsta? Det är jätte kul att jobba och jag älskar mitt jobb, men humöret gör inte jobbet speciellt kul... Hmmm. Men bara bita ihop och hoppas humöret är lite bättre imorgon än vad det har varit idag. Annars vet i fasen vad jag gör? Får gräva mig en grop någonstans och stanna där till humöret är på rätt plats?


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se