I'm alive!

Än så länge iallafall. Trodde ju att jag skulle vara död för länge sedan eftersom jag jobbar 11-18 idag. Men faktiskt inte. Näsan rinner ju dock hela tiden så jag måste springa och fräsa mig, plus att jag ser ut som Rudolf?! Men men. Min kropp trodde jag skulle protestera innan jag ens börjat, men klarade mig faktiskt fram till 3 innan jag började känna av kroppen, och nu vill jag helst slänga mig på soffan och bara dö! Så förbannat ont i höfter och ländryggen :( men men, 1,5 timme till ska jag väl klara av trots allt. Skönt att jag faktiskt är ledig fram tills tisdag nu. Känner att jag behöver det! Och imorgon tänkte pojken och jag åka till Hultsfred och gå på marknaden och se om vi hittar några söta bebis kläder. Känns om det är dags att börja införskaffa lite, är ju redan i vecka 29?! Alltså är det 11veckor kvar innan den lille kommer och vi har än så länge bara införskaffat bilbarnstol, säng och nu även barnvagn. Men det är fortfarande mycket som ska införskaffas!

Nae, nu är det slut på rasten så bäst att sätta igång och försöka göra lite nytta :)

Stor börjar man ju bli iallafall! Vecka 28(27+6) <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se