Time to start again?!

Bloggen har ju inte varit så aktiv den senaste tiden, inte haft varken ork eller något att skriva om. Men nu börjar jag sakna det lite, så får börja med en ny design och sedan förhoppningsvis komma igång att skriva lite. Har ju hänt ganska mycket i mitt liv bara den senaste veckan. Men det får ni veta någon annan gång om det nu inte är så att ni redan vet ;)
Imorgon är det jobb som gäller mellan 11.30-17.30 sedan ledig fredag, lördag och söndag så klart. Så riktigt skönt! Sedan börjar min sista schema lagda vecka och sedan går jag tillbaka till min timanställning och blir inringd då jag behövs men det är inte helt fel det heller. Plugg blir det ju faktiskt i höst med! Sååå underbart! Kom in på rättpsykologin så kommer läsa nätbaserat och på 50% vilket gör att jag kommer ha tid över till jobb också :)
Men men, får se om den nya designen kommer upp i helgen, blir en enkel men ändå stilrent. Men puss på er så länge!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se