I'm trying!

 
Dagen har varit lugn, haft ont i magen hela dagen idag igen.. :( Suck, samtidigt så svettas jag och fryser. Blä ingen vidare kombination.
Har förövrigt världens blogg lust men samtidigt inget att skriva om just nu?! Åhh, så jobbigt. Vet inte vad jag ska skriva om, men förhoppningsvis släpper det snart. Imorron kommer ett inlägg upp om min historia hur jag hittade mig själv, min egen stil, en sorts fortsättning på dagens inlägg, som ni finner HÄR!
Har tänkt att jag ska försöka ta upp mycket om detta, att stå upp för sig själv, att man ska älska sig själv och inte låta någon annan trycka ner än. :) Så några tips vore hjälpfullt!
 
Nu ska jag se på Brottsplats USA och sedan börjar veckans höjdpunkt Andar, finns dom? :D
Puss på er så länge! <3
 
En bild på mig min bror tagit!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se