I will be rising from the ground

Jag har nu mer än någonsin börjat tänka åp framtiden, jag är livrädd faktiskt! Vill så jätte gärna ha ett jobb nu! Jag trivs super bra med att jobba i affär och jag känner att det faktiskt är det jag vill göra nu i några år framöver och se vart det faktiskt kan ta mig. Jag vill jobba med människor, men just nu känns allting hopplöst. Finns ju inga jobb häromkring. Har nu sökt ett men verkar inte som om dom hör av sig tyvärr.....
Samtidigt finns det ingen chans att kunna få något jobb på H&M heller, inte ens kunna hoppa in nu dom närmaste veckorna vilket inte alls känns bra. Jag som verkligen vill ha det jobbet jag sökt. Men men, vi får se. Bara hålla tummarna iallafall.
 
Men som jag nu ser på det så om jag inte får något fast jobb dom senaste månaderna så kommer jag antagligen att söka någon av dom distans utbildningarna som jag länge varit intresserad. Bara för att ha något att göra, blir tråkigt i längden att bara ligga i soffan och glo på tv hela dagarna, städa lite då och då samt sätta på en tvätt. Nae, jag vill ha något att göra. Bäst av allt vore om jag fick ett jobb. För det känner jag nu att det vill jag verkligen ha. Få ha den där känslan av att vakna upp på morgonen, fixa sig och sedan gå till jobbet. Jobba några timmar och sedan komma hem igen. Jag vill ha det! Den där känslan av frihet som man får med en fast lön. Just nu lever jag i ovisshet där jag inte vet hur mycket jag får varje månad. Om jag har råd till att köpa mat för månaden, om jag har råd med mobilen. Ja allt det där snurrar i mitt huvud och gör mig faktiskt illamående. All oro som finns inom mig som äter mig upp sakta men säkert...
 
Jag får hålla tummarna och hoppas att livet ler åt mig, så som jag ler åt livet nu! <3
 
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av i ♥ p h o t o - tilda

Jag tror på dig. Var stark! <3

Svar: Tack gumman <3
Jonna Nilsson

2013-01-04 ♥ 22:38:55
Blogg: http://iheartphoto.webblogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se