It scares me....

Tankar om värdelöshet, tankar om livet, tankar om framtiden, tankar som skrämmer, jag är livrädd, försöker hålla tankarna borta så gott det går samtidigt som tårarna brinner innanför ögonlocken och sakta sakta tränger sig ut. Tankarna som försöker ta över, jag gör det bästa jag kan, men man kan inte kämpa mer än vad man orkar. Men vad gör man när man inte ens orkar? Orkar resa sig upp efter man fallit. Allt har vart så perfekt, mitt mående på topp och ett liv som lekte. Jag visste det skulle vända, läkaren sa det, att det vänder och blir bra och allt är som en berg och dal bana... Tankarna om framtiden skrämmer mig, tankar om förr skrämmer mig... Ibland blir bara allt för mycket...., vad ska man göra?.......


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se