*massa svordomar*

Ja, en massa mindre vackra svordomar är något som far genom mitt huvud just nu. Båda mina knän har ballat ur totalt, samtidigt! Det brukar annars bara vara ett knä som gör ont. Men nu är det båda, samtidigt!! Och det gör så förbannat ont, det är en smärta som inte riktigt går att beskriva, en smärta som gör ont, samtidigt som det ändå inte gör ont! Mitt ena knä har back on track skyddet och det andra är inlindat i en filt. Värme lindrar smärtan något. Skulle egentligen behöva 2 knä skydd för såna här tillfällen, men men får turas om lite så går det... Måste verkligen ta upp detta med min läkare nästa vecka då jag ska dit, så jävla trött på skiten nu.......

Men men, har fixat ny design, igen. Dock lite små fix kvar sen bild och header, vilket förmodligen fixas i helgen om jag ska hem till min mor. Imorgon är det iallafall jobb som gäller mellan 14-18.15 :D så puss på er so long!

Bjuder på en bild på mig min bror tagit! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se