Everything happens for a reason

Jag är en sådan person som tror att saker händer av en anledning. Att man t.ex. flyttar dit man flyttar, handlar där man handlar, jobbar där man jobbar, att man träffar dom man träffar, att går i den skolan man går i. Jag tror att det finns en anledning till varför saker händer, saker som ändrar ens liv, att man träffar vissa personer som får sån betydelse i sitt liv trots att man kanske inte riktigt känner så väl. Det finns så många exempel på saker jag tror händer för en anledning, som att universum har någon plan för ens liv. Ja detta låter töntigt, men ändå, jag tror att saker händer för att det ska hända. Att det är meningen att man ska leva på det sättet man gör, för att sedan bli något, något man aldrig riktigt trodde.
 
Ja, nu undrar ni kanske varför jobbiga saker händer i ens liv då. Ja jag tror att man är tvungen att bevisa att man klarar vissa motgångar, för att kunna gå ur starkare ur striden. Att man måste lämna det förflutna bakom sig och ta ett steg vidare, ett litet steg i något som känns obehagligt och läskigt. Men det är ändå detta steg man måste ta för att få reda på vem man är.
 
Vad tror du? :)
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se