Hatar att vara sjuk!

Ja, vem hatar egentligen inte att va sjuk? Dock mår jag bättre än jag gjorde igår och har fått behållit det lilla jag fått i mig som just nu bara är en halv mugg nyponsoppa, ett halvt (stort) glas vatten och ca 3st smörgåsrån sedan runt kl 10 halv 11. Dock är jag trött, ont i kroppen och ont i magen och hungrig... Men vågar inte äta så mycket mer än smörgåsrån, sedan typ bara smutta på drycken och ta små små bitar av smörgåsrånen.. Så ja, egentligen var det meningen att jag skulle rida igen en hopplektion ikväll, men känns inte som någon vidare bra idé riktigt.

Tur att jag har en söt katt som håller mig sällskap i soffan <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se