If only...

Inatt var du hos mig, inatt var du bara min, du var glad, du var lycklig, du var frisk och du mådde bra. Inatt ville jag inte vakna upp, rädd för att förlora dig igen, jag ville vara där med dig, bara du och jag och ingen kunde ta det ifrån oss. Jag önskar mer än någonsin att du låg här i min famn, kan inte fatta att efter 7år så gråter jag fortfarande som om det var igår jag förlorade dig. Älskade, fina underbara vän, jag älskar dig och jag saknar dig enormt!
Du lämnade ett djupt hål i mitt hjärta när du försvann, ett tomrum som ingen kan fylla! <3
R.I.P Narbonne'd Eydrik 20/7-06


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se