Narbonne'd Eydrik

Jag längtar efter dig, och jag saknar dig än.
Du var allt för mig gubben fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två ...
Vi var ju gjorde för varann, och du var min bästa vän,
Hur ska de gå när bara du finns i mitt huvud?
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde
Det gör ont, själen bara svider,
när jag som vanligt tänker tillbaks i tiden
på tiden det var du och jag, tiden det var vi.
Vill känna lycka med dig igen.
och hålla om dig igen
Jag saknar dig verkligen!
Narbonne'd Eydrik! R.i.p 20/7-06
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se