Oreda i kropp och hem

Inne på tredje dagen med magsjuka inge kul alls :( trött på den här skiten nu, inte gjort annat än legat i soffan i 3dagar och varit sjukt törstig och hungrig! Skulle kunna dricka en hel sjö känns det som! Men men blir små intag av vatten och nyponsoppa med ca 5min mellanrum. Hej jag vill bli frisk! Inte nog med att jag är sjuk, lägenheten ser ut som ett bombnedslag nu när jag legat och pojkvännen jobbat fram till 9 på kvällarna. Så storstädning står på schemat när jag är frisk! Och måste bli frisk nu! För på lördag ska vi till Jönköping och elmia, först hälsa på min bror och sedan till elmia och kolla på bilar. Och jag vill ju inte riktigt va sjuk då! :( blää... Nä nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas jag mår bättre någon gång.

En bild på mitt lilla Kex som väntar på att matte ska somna eller titta bort så hon kan sno mina sugrör!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se