No pain, no game?

Suck, haft känningar av gallstensanfall nästan hela morgonen, började känna av det någon gång efter att pojkvännen försvunnit då sängen var tom och ingen jag kunde be värma min vete kudde åt mig. :( men lyckades iallafall koma upp själv och värma den och har haft den hela tiden sen dess. Jag som egentligen skulle jobbat idag och sett fram emot det så har jag skit dåligt samvete över att jag var tvungen att ringa och säga att jag inte kunde jobba.. :( men vad gör man? 
Ringde iallafall läkaren förut så fick en tid senare idag tack och lov, och hon sa att om det blir värre så skulle jag åka till akuten men annars skulle jag komma dit senare. Dock inte min vanliga läkare eller läkarstation då dom hade stängt idag pga utbildning. Men det får gå ändå! 
Det har iallafall börjat släppa lite så det är lättare att andas men gör fortfarande ont. Inte så jävulskt ont som jag hade i fredagskväll förståss men ändå att det känns. Så får se senare vad läkaren säger sen. Nae nu ska jag försöka vila ett litet tag. Puss o kram 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se