Dåligt samvete

Härligt, pratade precis med min chef på h&m nu och jag kommer att få jobba lite i sommar! Känns super härligt men samtidigt lite jobbigt att lämna lilleman. Får lite dåligt samvete nu. Men känner att jag håller på att hå i taket av att vara hemma hela tiden, saknar att jobba faktiskt. Så Melvin kommer då att vara hos sin mormor och morfar samt min farmor då jag jobbar och inte gubben är hemma. Usch känner mig som världens sämsta mamma nu. :( men det blir nog bra. Han är ju 7månader i juni så. Sen om vi kan få in lite extra pengar i hemmet och sen så behåller jag min plats som 1:a av mest tider på (som brukar försvinna efter ett år, vilket menas att jag skulle hamna längst ner på den listan igen) vilket lönar sig tills jag börjar jobba när Melvin börjar på dagis sen. :)


Mammas finaste älskling! <3 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se