Suck...

Jag kan inte sova nått mer, allting går upp för mig när solen går ner, kan inte drömma mig bort, jag ser problem under mitt ögonlock..

Blir så trött, orkar inte må såhär, alla tankar, alla känslor bara allt svämmar över och jag orkar inte. Tänk om livet bara kunde vara sådär enkelt som i filmer? Så fan mycket enklare livet vore då! Det har varit såhär alldeles för länge nu och jag ser tyvärr inge ände på det heller tyvärr. Ibland vill man bara gräva sig ett djupt jävla hål och stanna där tills allting går över....
Nu ska jag dra täcker över huvudet och försöka tänka på annat än det som just nu snurrar om och om igen, och den där tanken och dom där orden som upprepas "tänk om"
.......

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se