Är det bara jag?

Är det bara jag som skulle vilja ha en tränare på gymmet som pushar en och inte tar nej till ett svar?
Som verkligen kan få dig att pusha dig själv lite extra trots att du tror att din kropp inte klarar av det.
Att du tränar så hårt tills du helt enkelt är så trött att du inte orkar gå därifrån.
Det är faktiskt, tro det eller ej någonting jag skulle vilja ha. Någonting jag behöver, för jag vet att jag skulle kunna klara av så mycket mera än vad jag egentligen tror och tror att jag orkar. Det är bara dom inre spökena som sätter stopp för mig och min utveckling. Jag vill, jag kan, jag ska.
Den här bilden visar ganska bra mina hjärnspöken.
 
Igår hörde jag ett super bra citat utan Nick Söderblom som är personlig tränare och ambassadör för Forever Living vilket lyder ''Se you're body as a sculpture and start shaping it'' Det citatet fick mig verkligen att inse att det finns inga genvägar till den kroppen man vill ha, det finns ingen annan som kommer att göra jobbet åt dig det finns bara du som kan göra den ändringen.
Nu vill jag inte ha den där super smala kroppen. Jag trivs relativt bra med min kropp förutom att jag vill träna upp den, helt enkelt forma den mer, vill inte längre känna mig som den degklump som jag just nu känner mig som. Utan jag vill känna mig stark, som ytterligare ett citat ifrån Nick Söderblom som verkligen tog på mig, som jag verkligen tog åt mig. ''I don't live to workout, I workout to live''
Eftersom jag har problemen med min kropp, och har problem psykiskt så känner jag att jag behöver det. Jag tränar ju som somliga vet på rehab 1dag/v och det har jag gjort nu i över 1år, och på bara den tiden känner jag en enorm skillnad med min kropp, jag känner mig starkare både fysiskt och psykiskt.
Jag vill verkligen komma vidare ett snäpp till, där jag verkligen känner mig ostoppbar och verkligen ingenting kan stoppa mig.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se