Dåligt samvete

Ibland känner man sig helt enkelt bara helt otillräcklig som mamma, man vill orka så mycket för sina barn men det är inte alltid orken finns där. Jag försöker verkligen hålla humöret uppe men det är inte alltid så lätt, jag får så dåligt samvete när Melvin vill leka med mig medans jag helst vill bli lämnad ensam för att samla energi, jag får så otroligt dåligt samvete och känner mig som världens sämsta mamma. För hur förklarar man för en treåring att mamma lider av depression och inte orkar leka nu. ....
Jag älskar mina barn över allt annat i hela världen och jag skulle göra allt för dom! Men ibland behöver man helt enkelt en paus från allt, ni med depression förstår nog min känsla och mitt dåliga samvete för barnen, inte bara barnen utan även min sambo som får dras med mig, särskilt på dom dagarna när orken är precis som bortblåst...
 
Jag gör allt för mina grabbar, allt! Jag älskar dom av hela mitt hjärta!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se