Eviga jobbsökande

Ja, känns så! Hah har sökt 1 jobb än så länge, fick det inte men inte varit så lätt att söka jobb utan internet, men nu har jag iallafall fått iväg en intresseanmälan och hoppas kunna skicka iväg ett till. Word dokumentet krånglar lite så får se hur det går?! Dom jobb jag söker har nu bara varit som butikssäljare, jag är inte riktigt den som vill skicka iväg massa ansökningar till jobb jag vet att jag inte kommer trivas på. Då jag gillar att hjälpa folk och blir glad när kunden går ifrån butiken nöjd. Men samtidigt i detta jobbsökande så tänker jag även på framtida mål, vad man vill bli och så. Jag har ju bestämt mig att plugga vidare, hittat 2st distanskurser på halvfart som jag helt klart vill läsa. Men sedan har jag även hittat en utbildning som verkar helt rätt för mig, men vääldigt svårt att komma in, men det kommer nog ändå inte ske förens om ett tag.
 
Jag tänker hålla utbildningen för mig själv ett tag, tills saker och ting blir klart, har ju inte sökt, men vill vara säker på att det verkligen är det jag vill göra innan jag säger något, så ni får helt enkelt bara hålla ut. Men kan säga att kurserna jag funderar på att läsa är Kriminologi och Rättspsykologi. Båda kurserna är 50%(halvfart) och på distans vilket verkar helt rätt för mig!
 
Om du vill läsa om varför just dessa kurser intresserat mig, och vad som inspirerat mig hittar ni HÄÄR.
 
Ja dessa kurser känns helt rätt för mig. Det är något som intalar mig, jag vill kunna förändra världen, till det bättre. Lära mig förstå människor, och inte att sitta inne på ett kontor och vara psykologi, nae jag vill jobba med att förhindra och lösa brott. Detta är något jag brinner för, och speciellt för att hjälpa människor.
 
 
- Ska även fixa bilder på lägenheten och visa er snart! Just nu har min mor min kamera, men får hem den i helgen så ska försöka fixa bilder då! Kram på er så länge! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se